27 Ağustos 2007 Pazartesi

Arif Altunkaya - Msn Aşkım

Görmeden Seni, Asik oLdum.
Hergün HayaLinLe, Avundum Durdum.
Dün BekLedim Ben, Hic Girmedin.
Masamda Oturdum, Ben SabahLadim.

YazdikLarimi,Hep akLinda tut.
Gün GeLecek Kavusacagiz.
Aramizdaki Mesafeyi unut.
Gün GeLecek BuLusacagiz.

2x
Msn Askim, Benim Askim.
Msn Askimmmmmm.
Hadi OnLine oL benim Askim.
Derdime Derman oL.
Seni Cok Sevdim Sevecegim.
GönLümde Yer verecegim.
Msn Askim, Benim Askim.
Msn Askimmmmmmm.

Istemem Seni, Ben SevgiLin.
oLdugunu biLseydim, Hic Sevmezdim.
AyLar Gecsede, YiLLar GecSede.
Lanet Msn'e, Girmeyecegim.

YazdikLarimin hepsini unut, Sayende Perisanim.
Aramizdaki Mesafeyi biLe, herseyi sende Unuttum.

2x
Msn Askim, Benim Askim.
Msn Askimmmmmm.
Hadi OnLine oL benim Askim.
Derdime Derman oL.
Seni Cok Sevdim Sevecegim.
GönLümde Yer verecegim.
Msn Askim, Benim Askim.
Msn Askimmmmmmm.

Demek Msn AskLar varmis HeLaL Be :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder