28 Ağustos 2007 Salı

Banu Alkan - Beyaz Orkide

Ateşli dudaklarını
Öpmeyi öyle özledim
Öpen o gül dudaklarını
Deliler gibi özledim

O ipek tenini özledim
Beyaz orkideler arasında
Seninle sevişmeyi
Özledim aaah sevgilim

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem

Sevgilim sen benimsin
Yüreğimin tek eşisin
Ömür boyu yanarak aşkın
Ruhumun ateşisin

Dokun öp bu tende
Alevi affedilir
Bebeğim geceler boyu
Sevişmek bana az gelir

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem

Ateşli dudaklarını
Öpmeyi öyle özledim
Öpen o gül dudaklarını
Deliler gibi özledim

O ipek tenini özledim
Beyaz orkideler arasında
Seninle sevişmeyi
Özledim aaah sevgilim

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder