28 Ağustos 2007 Salı

Banu Zorlu - Gönül Çiçekleri

Banu Zorlu - Gönül Çiçekleri

Albüm Adı : Gizli Aşk


Gönül değil bir dert ağacı
Her gün kırılır başka dalı
Ne kışı biter ne ayazı
Neden yağmurlar hep bana yağdı
Gönül kapımdan bir sen girdin
Bir gün bir dost bir gün bir düşman gibi
Bugün sahipsiz bir ev gibi
Kırdın döktün yıktın beni
Gülüm diye diye diye diye diye
gülüm diye diye
Sevdim seni
Ağlarken güldüm mesut gibi
Bugün yarın derken yıllar geçti
Soldu gönül çiçekleri
Gülüm diye diye
Sevdim seni
Ağlarken güldüm mesut gibi

Bugün yarın derken yıllar geçti
Soldu sabır çiçekleri

Ne çok sevmiştim
Gülüm demiştim
Güller dalında yaşar demiştim
Sevda ektim gözyaşı biçtim
Ne yağmurlar ne rüzgarlar yedim
Bir sonbaharda gazel gibi
Savruldum da eğilmedim
Gülüm diye diye...
Sevdim seni
Ağlarken güldüm mesut gibi
Bugün yarın derken yıllar geçti
Soldu gönül çiçekleri
Gülüm diye diye
Ağlarken güldüm mesut gibi
Bugün yarın derken yıllar geçti
Soldu sabır çiçekleri
Ne çok sevmiştin
Gülüm demiştin
Güller dalında yaşar demiştin
Gülüm diye diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder