28 Ağustos 2007 Salı

Baha - Boş Ver Üzülme

Seni sevdim diyenler çekip giderse
Buda geçer birtanem boşver üzülme
Seni güneşin batışını seyrederken görüyorum
Seni yağmurun akışını dinlerken duyuyorum
Seni yollarda dolaşırken hayal ediyorum
İnan, inan ki seni seviyorum
İnan, inan ki seni seviyorum

Akan gözyaşların durmak bilmezse
Şu yalan dünyada yüzün gülmezse
Seni sevdim diyenler çekip giderse
Bu da geçer birtanem boşver üzülme
Seni sevdim diyenler çekip giderse
Bu da geçer birtanem boşver üzülme
Bir dileğim olsaydı eğer tanrıdan seni dilerdim
Uğrunda ölüm olsa seve seve giderdim
Kadehime şarap olsan seni doya doya içerdim
İnan, inan ki sensizliği nasıl sürerdim
İnan, inan ki sensizliği nasıl sürerdim

Akan gözyaşların durmak bilmezse
Şu yalan dünyada yüzün gülmezse,
Seni sevdim diyenler çekip giderse
Buda geçer birtanem boşver üzülme
Seni sevdim diyenler çekip giderse
Buda geçer birtanem boşver üzülme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder