5 Eylül 2007 Çarşamba

Ogeday - Kaybettin Beni

Ogeday - Kaybettin Beni

Albüm Adı : Rapturka

bir bela bu kacinmak zor
bir fena bu onu öldürüyor
genc binlere saldiriyor
kandirip onlari harciyor
kapilip düsenler gidenler cok
gidipte geri gelenler hic yok
bir nevi katil bunu bil of zor
uyanik ol iste benden sana bir yol
arkadasini seç cocuk bak cocuk zaman kötü
gel cocuk ölüm soguk gülen
yüzler sana hep dost degil
sicak sözler sana tek söz degil
sürekli ucuyor sanarlar onlar
suratli düserler farketmezler bilmezler
hayat bu kadar basitmi deyermi paraya fani dünya
bir tanesi vardi askim olan
yasaminin ilk baharinda solan
kirlenen yillara lanetim sana
arkadasimi geri verin bana

UNUT ARTIK BENI ESKISI GIBI DEYILIM
KAYBETTIN BENI ERIDIM ARTIK TÜKENDIM

SEVGILIM

yuvarlanip gidersin inersin bosluga
birakirlar orada tek basina
hayatinin tokadini yersin ozaman
kaybolann yillar gider sorma
kaderin sillesi insana agir gelir
durum farkli cünkü kaderin bu degil
erimek nedir dinlermisin
korkulardan degil emeklerim
sen deyistin ama resmin deyismedi
bu halin hic hosuma gitmedi
kaldir artik bu manzarayi önümden
dost acisi betermis ölümden
deyisen bir sey var durum farkli
sen bu deyilsin yok yok baskasi
toparlan artik ne olur hadi
gezelim sokaklarda eskisi gibi
bes para etmez menfaetler icin
yanip tükeniyor gencler ne icin
bir dur deyin artik bir ara
arkadasimi hadi geri verin bana

UNUT ARTIK BENI ESKISI GIBI DEYILIM
KAYBETTIN BENI ERIDIM ARTIK TÜKENDIM

SEVGILIM

aynaya bak bu sen deyilsin
deyisebilirsin yenilmezsin
hadi bir gayret caresine bakalim
gecmisini günahlariyla yakalim
anlamsiz bakma suratima
zekisin yaparsin durma
tek basima kaldin dünyada
beni yari yolda birakma
kiminle herseye gülüp geceyim
söyle kiminle konusup dertleseyim
bitirmeliyim bu kabusu artik
sanada yazik emeklerede yazik
yanginin külü gibi savruluyorsun
günden güne eriyip bitiyorsun
elinde degil biliyorum
senden hala bir haber alamiyorum
ne hüzün nede sevinc anlamsiz
özledim sicakligini yalansiz
beyin durdu düsünceler kararsiz
tavirlarim ortada ona haksiz
bu sarki küfür olsun onlara
silahim ağzım sözlerim mermi
defolun gidin uzaklara ama
arkadasimi hadi geri verin bana

UNUT ARTIK BENI ESKISI GIBI DEGILIM
KAYBETTIN BENI ERIDIM ARTIK TÜKENDIM

SEVGILIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder