5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Özcan Deniz - Aslan Gibi


Yalan doğrudan
Karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama
Etrafına ışık saçar
Üzülme,doğruların kaderidir bu yalnızlık
Kargalar sürüyle
Kartallar yalnız uçar

Aslan gibiyim aslan gibi
Yaralı yüreğim aslan gibi
Vuruldum ama ölmedim
Geliyorum işte aslan gibi
Aslan gibi

Engelleri tuzakları aştım geldim bu yolları
Bir cümleyle anlatılsa anlatırdım olanları
Bilsen kimler vurdu beni üç kuruşa sattı beni
Hiç umudum yitirmedim hayat kucakladı beni

Gözün kör olsun be felek
Kim dost düşman nerden bilek
İhanet var dört bir yanda
Hiç bana göre değil ki gitmek

Burdayım işte burdayım
Alem duysun ben burdayım

Aslan gibiyim aslan gibi
Yaralı yüreğim aslan gibi
Vuruldum ama ölmedim
Geliyorum işte aslan gibi
Aslan gibi

Tek düşmanım cehalettir tek korkumsa ihanettir
Hep son gülen iyi güler devran döner zaman gelir
Bilsen kimler vurdu beni babam bile sattı beni
Hiç umudum yitirmedim hayat kucakladı beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder