5 Eylül 2007 Çarşamba

Özgün - Aşk Çiçeği

Söz vermiştik yıllar önce
Yok,artık sende mi beni yaktın gittin söyle
Direnmedim sustum yine çaresiz
Kabullendim sessiz gidişlerini

Sensizliğe alışamadım
Alıştığım her gün ölmek değil, ne olur gitme
Doğan güneş bizim olsun sadece
İzin ver solmasın açan çiçeklerimiz

Gözlerin gibi yalan söyle
İstersen kabullenme
Yine battı yaz güneşi
Açamadı soldu aşk çiçeği x3

Söz vermiştik yıllar önce
Yok,artık sende mi beni yaktın gittin söyle
Direnmedim sustum yine çaresiz
Kabullendim sessiz gidişlerini

Sensizliğe alışamadım
Alıştığım her gün ölmek değil, ne olur gitme
Doğan güneş bizim olsun sadece
İzin ver solmasın açan çiçeklerimiz

Gözlerin gibi yalan söyle
İstersen kabullenme
Yine battı yaz güneşi
Açamadı soldu aşk çiçeği x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder