5 Eylül 2007 Çarşamba

Özge Özbey - Aşktan Kaçıyorsun

Özge Özbey - Aşktan Kaçıyorsun

Albüm Adı : Yine De Olmaz


hepsi birer yalandı desene
hadi bir daha bir daha beni sevsene
olmaz ki yapamazsın
sevgililerin bekler seni
güle güle(yallah)

hadi git başkasınada sulan
beni bırak ben seni tanıyorum artık
beni bir daha asla kandıramazsın
benden hiç birşey alamazsın
ben seni biliyorum
güle güle(yallah)


sensizlik ne hoooş
sen olmadan yaşamak
özgürlük ne loooş
sen olmadan bir yerlere takılmadan
olmak çok güzel o zaman sana
güle güle(yallah)
güle güleee (wouwouyeiyeiyeiyaaa)


sana sana yandan yandan kaçamak kaçamak
kaçmak görünüyor
hadi yallah ordan bana kart yazarsın
belki yataktan ben seni bulamam
oralarda çünkü işim olmaz onlarla

sensizlik çok güzelmiş
sağlıığmada hem iyi geldi
hayırdır bir yere mi gidiyorsun
sanırım aşktan kaçıyorsun

git gidebildiğin yere kadar
kaç kaçabildiğin yere kadar
koş koşabildiğin yere kadar
zaman kaybetme hadi kaybedecek bi şeyin kalmayana kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder