25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aydın - Kırmızı Kart

Bula bula beni mi buldun kader
Zaten ben yanmışım ne farkeder?

Kaç milyon kişi aşık şu dünyada
Var mı benden beter?

Bula bula beni mi buldun kader
Zaten ben ölmüşüm ne farkeder?

Her seferinde beni aşk aşk diye
İnlettin yeter {yeter}

[Nakarat]
Kalbimi kıymetimi bilmeyene
Her zaman alıp ta vermeyene
Bir sabah gidip te dönmeyene
Göster göster "Kırmızı Kart"

Hep daha fazla isteyene
Kötü günde yok olup ta gidine
Seviyorum ama meşgulüm diyene
Göster göster "Kırmızı Kart"

[Rap]
Bula bula beni mi buldun kader
Zaten ben yanmışım ne farkeder?

Her seferinde beni aşk aşk diye
İnlettin yeter {yeter}

Kalbimi kıymetimi bilmeyene
Her zaman alıp ta vermeyene
Bir sabah gidip te dönmeyene
Göster göster

Hep daha fazla isteyene
Kötü günde yok olup ta gidine
Seviyorum ama meşgulüm diyene
Göster göster

Göster x 4 {kırmızı kart}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder