26 Ağustos 2007 Pazar

Ateş - Doyamadım Sana

Kader çıktın yoluma kara haber kapıda
Umutlarım kaldı bir başka bahara
Kader çıktın yoluma kilit vurdu kapılara
Alışırmıyım bilemem sensiz yarınlara

Gururuma yenildim seviyorum diyemedim
Ne olur dur gitme kal diyemedim
Bütün yolları denedim kaderi yenemedim
Ölümüne sevdim ama yinede yenildim

Doyamadım sana doyamadım aşkına
İnanamadım ayrılıga alışamadım yokluguna


Kader çıktın yoluma kara haber kapıda
Umutlarım kaldı bir başka bahara
Kader çıktın yoluma kilit vurdu kapılara
Alışırmıyım bilemem sensiz yarınlara

Gururuma yenildim seviyorum diyemedim
Ne olur dur gitme kal diyemedim
Bütün yolları denedim kaderi yenemedim
Ölümüne sevdim ama yinede yenildim

Doyamadım sana doyamadım aşkına
İnanamadım ayrılıga alışamadım yokluguna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder