26 Ağustos 2007 Pazar

Ateş - Çık Git

gözlerim ufuklara dalar seni arar
ben hala yalnızım içim içim yanar
nasıl oldu ben de anlamadımki
tek istediğim var o da şimdi çık git

bak bir gece daha sensiz geçiyor
sesim gökyüzüne bitsin diye haykırıyor
seni hiç kendime anlatamadımki
tek bir bildiğim var o da şimdi çık git

çık git artık bakmadan duyuyormusun
aldın benden gücümü yollarımı
söndürün ışıkları yakın gençliğimi
bir hiç uğruna verdim tüm benliğimi

çık git artık durmadan görmüyormusun
ardından kalakaldım çaresiz
nerde benim inancım nerde yaşlandım
gözü dönmüş arsızlık çullanmış üstüme

gözlerim ufuklara dalar seni arar
ben hala yalnızım içim içim yanar
nasıl oldu ben de anlamadımki
tek istediğim var o da şimdi çık git

çık git artık bakmadan duyuyormusun
aldın benden gücümü yollarımı
söndürün ışıkları yakın gençliğimi
bir hiç uğruna verdim tüm benliğimi

çık git artık durmadan görmüyormusun
ardından kalakaldım çaresiz
duydumki 3 yaşında olmuş bebeğin
duydumki hiç sormaz olmuşsun beni
nerde benim inancım nerde yaşlandım
gözü dönmüş arsızlık çullanmış üstüme

bak bir gece daha sensiz geçiyor
tek istediğim var o da şimdi çık git...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder