25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aşık Mevlevi - Efendim

Nasibim kesildimi yok bilemem
Şükreder ağlarımda hiç gülemem
Cihanda dost ararımda bulamam
Yapayalnızım nedeni yok efendim

Kimselere sır verip dert yanamam
Rızasız bahçenin gülün alamam
İşsiz güçsüz gayri burda duramam
Nasibim mi kesildi yok efendim

Hal beyan etmeye söylerim destan
Ham tarlaya ekmeyin tahıl bostan
Erenler ceminde gör mesti mestan
Gönül huzur ister yok yok efendim

Hay döne döne zikirler yolunda
İrşad eyledi Şah üstad Mevlana
Hoşörülü Sadıkların yanında
Mekan mı makam mı yok yok efendim

Mevlevi İkrar İmana varım
Cahal pazarında olmadı hiç karım
Sürüne yürüye Mevlaya varın
Sübhandan başka dost yok yok efendim

Aşk Yunusu alır yere kondurmaz
İkrarsız aşk yavan,gönül kandırmaz
Himmet olmayınca umman dalınmaz
Ariflerde meded nürvet çok çok efendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder