24 Ağustos 2007 Cuma

110 - Dünya

110 - Dünya

Albüm Adı : Kontrol
Gönderen : cnkyldz

Geri dön bul beni beni böyle sever misin
Hatalar yaptıysam beni affedebilir misin
Denedim istedim belki buraya ait değilim
Yaşadım yıprandım ruhumu çok geride bıraktım

Dünya beni anlamadın ya(x3)
Dünya dünya dünya
Herkesi yuttun ama
Yalnız kalmak zorunda

Tek düşman zamandır senin ölümler zamansızmış
Bir varmış bir yokmuş hayat bizi çoktan unutmuş
Kağıttan hep düşler ağlasak hemen silinirler
Biz kimiz nerdeyiz sadece gelip geçiciyiz

Dünya beni anlamadın ya(x3)
Dünya dünya dünya
Herkesi yuttun ama
Yalnız kalmak zorunda

Bir varsın bir yoksun ne baştasın ne sondasın
Bir son var hazır mısın..hazır mısın..hazır mısın..
Dünya bir son var dünya..dünya..dünya..
Bir son var..bir son var hazır mısın

Dünya beni anlamadın ya(x3)
Dünya dünya dünya
Herkesi yuttun ama
Yalnız kalmak zorunda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder